De ce PitCar are 4.8 stele in cel mai mare portal online din lume - Google? Si nu oricum, ci din peste 1200 de recenzii in ultimul an - cu o frecventa zilnica?
Raspunsul scurt este Grija Pentru Clienti (Customer Care), care tradusa in procente este de 96%; adica noua-zeci-si-sase clienti dintr-o suta sunt complet satisfacuti de serviciile PitCar. Cum reuseste PitCar sa mentina acest grad ridicat de satisfactie in randul clientilor sai?
Consilierii PitCar sunt instruiti intensiv cu privire la produsele si serviciile oferite, astfel incat sa poata raspunde oricarei solicitari in timp cat mai scurt si cat mai complet cu putinta. In majoritatea instantelor, pretul nu poate fi oferit pe loc telefonic, deoarece necesita identificarea pieselor de schimb si obtinerea costurilor acestora. Cu toate acestea, clientul va primi informatiile solicitate si oferta de pret in decurs de cateva ore, imediat ce furnizorii onoreaza solicitarea PitCar.
Deosebit de important pentru PitCar este de a oferi clientilor nu numai servicii de calitate in timpul cel mai scurt, dar si o experienta cat mai placuta; aceasta incepand cu spatii de lucru si asteptare curate si confortabile, pana la garantie extinsa la 90 zile pentru lucrari efectuate defectuos.
PitCar este structurat ca "one-stop shop" deoarece ofera toate serviciile necesare intretinerii si reparatiei unui vehicul; va incurajam sa navigati in meniul de sus pentru a descoperi cum facem business, iar daca nu gasiti ce cautati, va rugam... sunati-ne!
PitCar este o marca inregistrata la OSIM de care suntem foarte mandri si pe care dorim sa o promovam si dezvoltam.
Daca ati trecut cel putin o data pragul service-ul nostru si ati incercat serviciile noastre, va rugam sa lasati o apreciere aici.
Va multumim!
Echipa PitCar